Սեպտեմբերի մեկ

Բարև ձեզ :

Այսօր սեպտեբերի մեկն է և ես շատ ուրախ եմ:

Արդեն չորրորդ դասարան եմ :

Ինձ ու քույրիկիս դպրոց ուղեկցեցին մայրիկս ու հայրիկս:

Դպրոցում ինձ դիմավորեցին իմ դասաընկերները ու ընկեր Սոնան:

Օրը շատ տոնական էր և շատ ուրախ:

Բոլորը  փուչիկներ  էին բերել տարբեր գույների ու ամենինչ  հրաշալի էր:

Ես հանդիպեցի ընկեր Աշխենին .  շատ էի կարո՜տել:

Ուզում եմ  լավ սովորեմ և դառնամ հագուստի մոդելավորող:

Ես սիրում եմ իմ դպրոցը, ընկերներիս , իմ ուսուցչուհիններին ընտանիքիս  ու ամբողջ աշխարհը:

 

 

Об авторе Քեթրին Եփրեմյան

Բարև: Ես Քեթրինն եմ: Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր Դպրոց-պարտեզի 3.2 դասարանում: Ես յոթ տարեկան եմ: Ես շատ բարի եմ: Ես շատ եմ սիրում ուտել ոլոռով սուպ ու տոլմա: Ես շատ եմ սիրում վարել հեծանիվ: Դուք այստեղ շատ հետաքրքիր նորություններ կգտնեք:
Запись опубликована в рубрике Без рубрики. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

